سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        صور دمید

        شعری از

        ساحل شیدا(ساحل)

        از دفتر بی تابی چشمانت نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ۲۳:۴۲ شماره ثبت ۲۵۵۵۳
          بازدید : ۵۳۳   |    نظرات : ۲۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ساحل شیدا(ساحل)
        آخرین اشعار ناب ساحل شیدا(ساحل)

        به نام بی نام دوست 
        با سلام و درود به کلبه مویه های شبانه ام خوش آمدید 
        از این که با نقد های سازنده خویش   سیرابم میکنید بر دیده منت صور دمید مردمان از تن خاک حذر کنید
        نامه عشق به یار برید از دو جهان گذر کنید
        صور دمید ناله چیست رحمت یار بر شماست 
        قصه من به گوش این مردم بی بصر کنید
        صور دمید برون شوید از دل خاک دادخواه
        صورت خود به چشمه عشق و وفا تر کنید
        گر که رحیم خواندیش قصه توبه سر دهید
        نام اتوب ز بر کنید باز شما خطر کنید 
        از می ناب آگهی هست بهشت ما روان 
        باز شما تصور حوروپری وپر کنید 
        بخشش او چو بینی از جمله گناه تو بگذری
        وحدت روح خواهی وباز ترک شر کنید 
        حلقه عشق چو دست کنی باده صبا وزان شود
        شرحه صدر بگیری وبر دل خلق اثر کنی
        باز چنین تو شاد خوان قصه مهر به کاروان
        صور به جهان رسانی وشعله مستمر کنی 
        ساحل عشق چو بوده ای بحر وفا نثار تو 
        هان بخوان به شعر تر گوش جفا کر کنی
        س .ش فروردین 93
        در پناه حق باشید واز ریاست سایت به خاطر این محیط دوستانه ساسگذارم
         
        س .ش فروردین 93
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0