يکشنبه ۲۷ آبان
نقاش عاشق شعری از کوثر اسدزاده
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ۰۹:۱۰ شماره ثبت ۲۵۴۵۴
بازدید : ۷۷۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب کوثر اسدزاده
|
با سلام خدمت تمام شاعران گرامی..این مثنوی با عنوان نقاش عاشق اولین کار ابنجانب در قالب مثنوی است....این شعر ادامه دارد ولی در چند هفته ی اخیر امکان سرودن انرا ندارم...با نقد های زیباتون بسیار خوشحال خواهم شد....با تشکر فراوان و بدرود...
نقاش عاشق
خط اول بر ورق نقاش زد
خنجری بر قلب خود نقاش زد
از حصار مژه هایش یک دمی
بیند آزادی به پشت گوش،همی
از خم ابروی او عاجز شده
آخر این نقاش ما عاشق شده
از لب بس سرخ او درمانده است
حال این نقاش ما آشفته است
عکس معشوقه ببیند روی بوم
قلب خود داده بدست او چو موم
یاد آن نقاش ما پر می کشد
بغض و فریاد دلش سر می کشد
یاد روزی دلش را باخته
قلب خود مجنون یارش ساخته
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.