پنجشنبه ۱ آذر
دیگر چه می خواهی ؟! شعری از علیرضا آیت اللهی
از دفتر آیتِ ایران نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ۲۳:۳۱ شماره ثبت ۲۵۳۸۵
بازدید : ۷۱۰ | نظرات : ۵۸
|
دفاتر شعر علیرضا آیت اللهی
آخرین اشعار ناب علیرضا آیت اللهی
|
آی ، نمک نشناس !
نمک شور است .
شورش را در آوردم !
... و امٌا خوشمزه ،
کم .
کم !
ز دریای مروٌت ، یا مدارا ...
تصفیه از صدق دل ،
یعنی صمیمانه ؛
و امٌا در نمکدانی که از شیشه است...
بلورین ،
بارفتن ،
از شیشه ی عمرم که من
گفتم مبادا بشکند
این جوهر احساس را :
دل را ...
شکستی بی مروٌت !!!
پس حرامت باد !
هر ذرٌه از آن
زیرا که
نامردی ...
نمک ، نا ... از تو و
دل دا... زمن ، دلدارمن !
دیگر چه می خواهی؟! .
19 فروردین 1393 . تهران
( شخصی خاصٌ در نظر نیست ، عمومیٌت دارد ! ... )
من تقریبا" هرروز شعر می گویم و چند تا . به ندرت آنها را مینویسم . ازبین نوشته ها برخی را برای خانمم می خوانم ، که هرکدام را پسندید « احتمالا" » منتشر می کنم . این شعررا که بلافاصله پس از سرودن برایش خواندم تحسین کرد ! ( به ندرت تحسین می کند ! ) نمک گیر شدم !. امٌا با خود گفتم : « تا نظر دیگران چه باشد » ؟ ! .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.