جمعه ۲ آذر
ندارد انتظاری غیر از این عکس العمل با تو شعری از سید مهدی نژادهاشمی
از دفتر زنبق های وحشی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ۱۳:۳۵ شماره ثبت ۲۵۳۲۲
بازدید : ۶۱۰ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سید مهدی نژادهاشمی
آخرین اشعار ناب سید مهدی نژادهاشمی
|
هوای تازگی دارد سرُ پای غزل باتو
چه حال سرخوشی دارد دلِ شیخ اجل باتو
تفال می زنم امروز تا حافظ برقصاند
به اعجازِ کلامش دامن ِ خیرالعمل باتو
به تو هرکس که دل داده است دیوانه ست کل شهر
ندارد انتظاری غیر از این عکس العمل با تو
تمام شهر غرق شادی و شور و شعف لبریز
یقین دارند کوتاه است دستان ِ اجل با تو
لب از لب باز کن آخر ، لب شاعر بدست آرد
پس از یک عمر تلخی ساغرِ شیر و عسل با تو
فراغ خاطراتم باش تسلیم است این کشور
ندارد بنیه ی درگیری و جنگ و جدل باتو
گره خورده تمام کارهایم لحظه ای برگرد
که شاید ناگهان پیدا شود یک راه حل باتو
سید مهدی نژادهاشمی
—
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.