چهارشنبه ۱۶ آبان
ژهقنهمۆتوو وهشیهکام شعری از علي ادواي( هاوار)
از دفتر قاصدك تنهاي نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ۱۸:۰۷ شماره ثبت ۲۴۹۹۲
بازدید : ۱۰۶۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر علي ادواي( هاوار)
آخرین اشعار ناب علي ادواي( هاوار)
|
ژهقنهمۆتوو وهشیهکام
وهشی پێسهو سۆبهی کڵپهش ئێو تاوش گێرته بێ
زمسان پهشتوو بهرهو دڵیم نه
چنگهش گێرتبێ
جه دیمهنۆ سوورو دڵیم
ههناسێ ، بیهن تاوانو وهشیه کام
دهسم پهشتوو
قسهکامنه شارێبێنێ
کهس نهبێ چڕۆم
رۆجیارو شهوهکام
پهشتوو
دهنگوو مانگه شهوێنه شاریاوه
هاوار پهی جارێوه
رهنگهو دڵۆ وێش وست جبهر
کانگاو ڕۆحیم
ئامێته بیهن
جه بێ دهنگی ئاواته کام
پهی یهک جاری
رهنگهو ماتوو دهسا زۆری
نهچهپیانره ملۆ تۆ ره
ڤهرڤه پیا جه زمسانو ڕازیانه وه
بووڵهکانش ، نیشانه دان
شعري از علي ادواي هاوار ههورامی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.