يکشنبه ۲۷ آبان
خدایا کن مبارک سال نــــو را شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ۲۲:۴۲ شماره ثبت ۲۴۸۱۳
بازدید : ۵۱۹ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
فاطمیه شد قرین سال نـــــــــو
پیروی از او همان احول نــــو
-
کاشکی ما چون ،کبوترمیشدیم
عاشق پرواز نو با بال نـــــــو
**
شد امسالم قرین فاطمیــــــــــــه
عزادارم برای فاطمیـــــــــــــه
-
خدایا کن مبارک سال نــــو را
به پاس احترام فاطمیــــــــــــه
**
نمایم التماسی بر خدایـــــــش
که تا ازمن نفرماید جدایـــــش
-
اگر من پیرو آن بی نشانـــــم
دل وجان را فدا سازم برایش
**
روزیا شب ، من اگربرخاستـم
و ظهورو فرجش را خواستــم
-
از صمیم دل چو می گفتم سخن
از گناه خود کمي مي کاستــــم
**
فرامرز فرخ
سال نوی همه عزیزان مبارک و فاطمی باشد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.