شنبه ۳ آذر
رباعی: وفت گل نی! شعری از داوود خانی لنگرودی
از دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۱۰ شماره ثبت ۲۴۶۱۲
بازدید : ۲۷۸۶ | نظرات : ۴۷
|
دفاتر شعر داوود خانی لنگرودی
آخرین اشعار ناب داوود خانی لنگرودی
|
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.