دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر سید محمد میرعلی مرتضایی(عاشق)
آخرین اشعار ناب سید محمد میرعلی مرتضایی(عاشق)
|
چندی است که از دلبر شیرین خبری نیست
از ساقی و از جام بلـــــــــــ ورین خبری نیست
از مستی و می نوشی و دیـــــــــــــــــدار دوباره
و ز ظرف پر از باده رنگیـــــن خبری نیست
نا چـار فــــــــــرار از خود وبیـــــــــــــــــــگانه نمـایم
گر این نکنــــــم از می عطرین خبری نیست
می خوار گی وگــوی امان خواهی و الغوث
بی توبه ز پیمـــــــــــــانه سیمین خبـری نیست
بیهــــــــــــــــــــــــوده مزن لاف که مشتاق جمـالی
تا می نخوری پیکر خونیــــــن خبری نیست
فریاد که در دفتـــــــــــــــر عشاق خـــــــــــــــــــــدایی
از نام من جاهـــل شرمیــــــــــــــن خبری نیست
در پیش عـزیز ازلی مهـــــــــــــــــدی زهــــــــــــــــــــرا
از همچو من عاشق مسکیـــــن خبری نیست
عاشق 26/2/1384
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.