يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر سید محمد میرعلی مرتضایی(عاشق)
آخرین اشعار ناب سید محمد میرعلی مرتضایی(عاشق)
|
روزها غنچــــــــــــه صفت در طلبت جامه درم
وز فراغت همه شب گریــــــه کنان تا سحرم
همـه ایام در اندیشه دیـــــــــــــــــــــــدار تو أم
چه کنـم فکر دگر هیچ نیــــــــــــــــاید به سرم
نیست روزی که به شب آید ویادت نکنــــــــــم
و شبی نیست که بی یاد تو میخـــــــــانه روم
دم به دم از همــــه کس جای تو را می پرسم
تا که شایـــــــــــــد کسی از جای تو آرد خبرم
طالب گلشن زیبـــــــــــــــــــای جمالت باشم
چه شود بار دگر باز بیـــــــــــــــــــــــایی به برم
کاش می شد که ز نزدیک تو را می دیـــــــــدم
باده از دست تو با قیمت جانـــــــــــــــــــم ببرم
کاش می شد که دگر ناله ز هجرت نکنــــــــــم
این من عاشق دلخستـــــــه که بی کرک و پرم
عاشق 6/1/1393
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.