جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر ناصر ترهنده (یارا)
آخرین اشعار ناب ناصر ترهنده (یارا)
|
(تابوت بلورین)
ای در حصار شیشه
بشکن تو شیشه ها را
برخیز و قامت افراز
برگیر تیشه ها را
***
این تیشه یادگاریست
از بیستون و فرهاد
بس عشق ها که گشتند
ناکام و رفته از یاد
***
افکار کهنه سوزان
با عشق کن مدارا
در باور و خیالت
گو ،هر چه باد ، بادا
***
فریاد کن درون را
پرواز ده دلت را
با بالهای احساس
تا آسمان فردا
***
در مهر و مهرورزی
پروا نساز هرگز
دل دادن دلت را
حاشا نساز هرگز
***
دوری کن از تظاهر
کن آشکار رازت
دل را نکن اسیر
زندان دست سازت
***
این قصر آبگینه
باید شکستن اکنون
با یک تلنگر عشق
با قدرتی چو مجنون
***
پس بشکن این بلورین
تابوت قلبها را
بشکن تو قفل دل را
کن باز درب ها را
***
یارا بدین ترانه
فریاد میزند دل
چون پیر عشق،حافظ
در راه یار و همدل
ناصرترهنده(یارا)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.