شنبه ۳ آذر
دوبیتی: بهار شعری از داوود خانی لنگرودی
از دفتر دوبیتی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۳۴ شماره ثبت ۲۴۰۰۶
بازدید : ۲۰۷۲ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر داوود خانی لنگرودی
آخرین اشعار ناب داوود خانی لنگرودی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.