چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر سلما آریا نسب (سلما)
آخرین اشعار ناب سلما آریا نسب (سلما)
|
تومثل نغمه ی پاییز ،یا هزار تا گل لاله
تو مثل باد و نسیمی کمی آروم کمی ساده
تومثل شبنم عشقی روی گل های شقایق
تو مثل شعر و سرودی تو تموم این دقایق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.