جمعه ۲ آذر
بی مخاطب شعری از مینا فیروز
از دفتر دلسردی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ۱۶:۰۵ شماره ثبت ۲۳۵۹۶
بازدید : ۱۱۰۹ | نظرات : ۱۳۱
|
آخرین اشعار ناب مینا فیروز
|
این چندمین بار است که
می گویم
من
نویسنده ی احساس بی مخاطبم
خواهشا خودت را
مخاطبم جا نزن!!
.............................................
این رنگهایی که تو دادی
بوی تهوع میدهد
رنگ من سکوت است وبی رنگی
رنگی شبیه رنگ خدا...
...................................................
حالم دیدن دارد
حالش را دیدم
بعداز 2 سال پریشانی اش را دیدم
ولی من
یخ تر از هر روز
دیگر نه
تو
نه
او
ونه حتی شما دوست عزیز
هیچ کدام را دوست ندارم
من قلبم را
نسیه نمیدهم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.