شنبه ۳ آذر
رقص مرگ ماهی شعری از داوود خانی لنگرودی
از دفتر شعر نو نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ۱۳:۴۱ شماره ثبت ۲۳۵۱۳
بازدید : ۲۳۱۵ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر داوود خانی لنگرودی
آخرین اشعار ناب داوود خانی لنگرودی
|
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.