پنجشنبه ۱ آذر
زلال یاحسین(ع) شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر آیینی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ۲۰:۵۱ شماره ثبت ۲۳۰۹۹
بازدید : ۶۶۱ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
یا حسین
خون ربّ ال عالمین
عاشقم بر بین ال حرمین
زهره را نوری دو عین
یا حسین
یا حسین
باش تا وقتی سحر
شوق دیدارت شود شور آفرین
من بگیرم بال و پر
یا حسین
******************
کربلا
دشت پر بلا
ستاره ها فرش چین خون
راه پر بلا
کربلا
لب تشنگی
امان از تشنگی
از گرمای نینوا بگویم برایت
همان آزادگی
پایندگی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.