جمعه ۲ آذر
شب بیست و هفتم شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ۱۵:۴۷ شماره ثبت ۲۳۰۵۷
بازدید : ۵۵۱ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
تا مرهم درد دست بی دردان است
این طایفه تا همیشه سرگردان است
امروز زمین به کام تو میچرخد
خوش باش که دور ،دور نامردان است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.