سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر عبداله محمدزاده سامانلو
آخرین اشعار ناب عبداله محمدزاده سامانلو
|
رهسپارِ هر جا تو هستی
به چشمانت بگو من شاعرم
از اهل زمین و آسمان
من دوباره حاضرم،
همان باشم از خاک و باد
رهسپارِ هر جا تو هستی .
به چشمانت بگو من حاضرم
در آغوشت کشیدن را
من همان شاعرم
همه احساسم درون قفس
من دوباره حاضرم
رهسپار هر جا تو هستی .
به چشمانت بگو من عاشقم
بی تو از هستی فارغم
من دوباره حاضرم
خواب باشم و تو ، خوابِ شیرینم
چشم باز نکنم و باشم،
رهسپار هر جا تو هستی .
به چشمانت بگو من عارضم
از چشم تَرَم بی تو خجلم
از دل تنگم،از حال بدم
از بی تو بودن چقدر بی تابم
می خواهم و حاضرم،
رهسپار هر جا تو هستی .
ع.م.سامانلو دفتر دوم-الهه ی راحیل
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.