جمعه ۲ آذر
من عاشق شده ام شعری از آنا پورتقی
از دفتر میلاد اندیشه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ ۱۳:۲۲ شماره ثبت ۲۲۶۵۸
بازدید : ۶۸۸ | نظرات : ۷۷
|
آخرین اشعار ناب آنا پورتقی
|
سیب نگاهت
بر
حوض دلم
هوش از سر کودک عقل می پراند.
چونان ناقوس محیای عشق!
نیل چشمان نیلت،
نرمین پر نوازشگر نگاهم!
من مرغ اسیر و عاشق عشق،
پشت میله های تند اجبار
سر عمیق چاه رهایی،
آسمان مامن من،
هوایی ام کرده است ، درست.
در رویایم با عقل مدهوش،
میکنم از لبان مستت جامی نوش
رسته از بند نجابت شده ام
فارغ از قانون و عادت شده ام،
آری من عاشق شده ام...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.