جمعه ۲ آذر
شاعر احساس شعری از مینا فیروز
از دفتر دلسردی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ ۱۷:۰۷ شماره ثبت ۲۲۳۹۳
بازدید : ۶۸۹ | نظرات : ۱۱۱
|
آخرین اشعار ناب مینا فیروز
|
من شاعر احساسم
احساسی که خشکید در قلبم
دلم را باران گرفت
خیالم خیس خالی!!
همچون پرستو
سیم برق را
به شاخه درخت ترجیح میدهم!!
حکم دلم این روزها
شیشه
خشت نگاه ها
دلم را خورد میکند!!
عشق لازم
نگاه نکن
زخم تنهایی که دیدن ندارد!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.