جمعه ۲ آذر
ردپایت روی قلبم شعری از مینا فیروز
از دفتر دل گرمی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ ۱۴:۲۸ شماره ثبت ۲۱۹۴۷
بازدید : ۸۰۸ | نظرات : ۱۵۱
|
آخرین اشعار ناب مینا فیروز
|
این روزها دلم هوای
بهار را دارد
بهاری که فقط در آن
خودم باشم وخودت
خیالی را آرزو دارم که
درآن تنها بلوردر خشان
رد پای اشکهایم باشد!!
همان اشکهایی که در
فراغت همدمم بود!!!
اشکهایی که به یمن بودنت
غنچه های بالشم
حجاب از سر برداشتند!!!!
چشمهایم همچو زلیخا
بی فروغ
سو دیدن باشد وتو نابشی
چه سود؟؟؟
می خواهم کر شوم
نشنوم
میخواهم تنها
صدای تو
ملکه ذهنم باشد
صدایی که
بعداز سکوتها
می گفت:
"مینا دوستت دارم"
ولی...
چه دوستت دارم های من که
بی مخاطب ماند!!!
درآغوشش خوش باش
من وتنهایی هرشب
باهم
عشق بازی میکنیم در نبودت
اشک
بستر شبانه از عشقهایمان است!!!
من بکارت تنهایی را نابود کردم
من واو باهم خوشیم!!
تو با مفرد مونثت
خوش باش!!!
بعد از تو باز هم عاشقم
عاشق رد پاهایت
بر روی قلبم!!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.