سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 22 ارديبهشت 1403
    4 ذو القعدة 1445
      Saturday 11 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۲۲ ارديبهشت

        پشیمانی..

        شعری از

        علی نیاکوئی لنگرودی

        از دفتر دفتر دوم نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ۰۰:۲۶ شماره ثبت ۲۱۷۱۲
          بازدید : ۹۲۰   |    نظرات : ۴۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی نیاکوئی لنگرودی

        ز عشقت شکوه ها دارم، چه گویم، غمگساری نیست
        عبث بود عاقبت وصلت، ز هجرت، یادگاری نیست


        همه از هجر می نالند و من، از قرب چشمانت
        ز وصلت ناله ها دارم، خدا را، رستگاری نیست


        زمانی مستیم، یک لحظه استشمام عطرت بود
        از این می توبه کردم من، نگارا، میگساری نیست


        چو مجنون شهریار عشق بودم، با شکیبایی
        در این وادی کنون بنگر، که یارا، شهریاری نیست


        هزاران سوز در دل بود و بر لب، حرف ناگفته
        کنون افسانه ها، خاموش و بر این دل، شراری نیست


         در استمرار احساسم به تو، هرلحظه فرسودم
        چه طرفی بستم از مهرت، نگارا، شوق یاری نیست


         ز خوبان عهد بستن بر وفا، هرگز نمی باید
         یکی از صد هزاران، وعده دادی، یادگاری نیست


        نگو بر من، که حيرانم، نگو سر در گریبانم
         ز تیغ سرد احساست، چه گویم، روزگاری نیست


        امید و شوق و احساسم، به زیر یوغ تو افسرد
         از این ماندن چه سودی، ناتوانم، پایداری نیست


        نیاکوئی لنگرودی

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0