يکشنبه ۲۷ آبان
ترانه : دوستت دارم شعری از اسامه یعقوبی
از دفتر ترانه های خستگی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ ۱۹:۱۳ شماره ثبت ۲۱۶۷۶
بازدید : ۴۵۶ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب اسامه یعقوبی
|
چراباورم نکردی .............. مگه عاشقت نبودم
توچرا ، ساده گذشتی........... نگو لایقت نبودم
چراباورم نکردی ........ مگه من ازتوچی خواستم
تو همه دنیام بودی..... رفتی و دنیا رو باختم
آروم آروم می بازم ...دل و هرچی که دارم
داری دل میکنی ٌ ....میگی دوستت ندارم
آروم آروم باز چشَم داره باروني ميشه
ميريٌ ،اين دل من شب و روز تو آتيشه
بي تو ديوونه ميشه ه ه ه ....
اوج :
قد همه ستاره ها ................دوستت دارم
قد تموم آدما......................دوستت دارم
به عشق مجنون و لیلا......... دوستت دارم
به اشکای رو گونه هات.......دوستت دارم
..............................
توی اون صدای گرم و آسمونی
دیگه نیست ، نشونی از اون مهربونی
دیگه از من ، خسته ای ، اینو میدونم
دیگه طاقت نداري آرام جونم
اما من ، هنوز بیاد تو میخونم
دلخوشم به ياد تو نامهربونم
اما من بازم ، به پاي تو مي مونم
ميدونم يه روز مياي آروم جونم
...................
اوج :
قد همه ستاره ها ................دوستت دارم
قد تموم آدما......................دوستت دارم
به عشق مجنون و لیلا......... دوستت دارم
به اشکای رو گونه هات.......دوستت دارم
(4)
اسامه دي 92
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.