جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر پروانه نیک اندیش(تنها)
آخرین اشعار ناب پروانه نیک اندیش(تنها)
|
درباغ نگاه من شکوفاهستی
من عین کویرم وتودریاهستی
یک عمردرانتظارتوبنشستم
اخردل غمگین مرا بشکستی
چشمان توصحرای جنون است بیا
دل ازغم دوری توخون است بیا
احساس و شکفتن رباعی هایم
درعشق توازحدبرون است بیا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.