بیادرجمع ما امشب که غوغاست
که جشنی سنتی پرشور برپاست
بیا امشب توهم شوری به پا کن
که یلدا ازهمه غمها مبراست
انار وسیب وسنجد هندوانه
درون سفره ی زیبای یلداست
شب عشق است وگرمای محبت
اگرچه قاصدی از برف وسرماست
زمستان دلت را جسجوکن
که یلدا هم شماها راهواخواست
سلامی کن توهم تنها به حافظ
کتاب فال درهرجا مهیاست