جمعه ۲ آذر
روزقریب شعری از مینا فیروز
از دفتر دلسردی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ۰۹:۳۶ شماره ثبت ۲۱۰۵۵
بازدید : ۸۲۶ | نظرات : ۱۱۶
|
آخرین اشعار ناب مینا فیروز
|
درصبحدم روز قریب فهمیدم
که دلم روشن است وبی نور
تفکرم سرشار از تهی بودن است
سرو عشق دلم
خشکیده ولی پابرجاست
بادگناه از دلم رو بگرفته
جامعه دلم شولای عریان است
دلم تخریب است از باد گناه
مرحمی دارم از جنس آفتاب
ولی حیف
دست توانم ، بی توان است
چون دیگر
عشق درون سینه ام جایی ندارد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.