جمعه ۲ آذر
در سوگ نلسون ماندلا شعری از ناصر یادگارفرد
از دفتر عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ۲۱:۰۷ شماره ثبت ۲۱۰۰۶
بازدید : ۶۹۶ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب ناصر یادگارفرد
|
پدرنلسون ماندلا
مردسترگ دنیا
اسطوره ی افریقا
قهرمانِ عصرما
صبوربودومهربان
دررنج خودویاران
نورِ بزرگ ستاره
داده امید،اراده
سفرنموداززندان
تاکه رسیدبه آرمان
هویتش حفظ شد
وقتی که آزاد شد
عصرجدیدرقم زد
جهان شگفت زده کرد
سیاه،سفید یکی شد
پیروزی قطعی شد
بشکسته مرز نژاد
برهم زده آپارتاید
یکتا در رهبری
بیگانه با دشمنی
انداخت بذردوستی
آورد صلح وآشتی
موخولوی نازنین
نمادعشق درزمین
نامش،موج مثبت
می ده یه حس رافت
نوربزرگ شدخاموش
عشقش نشد فراموش
اینک رفت از دنیا
اما مونده تو دل ها
حضورداره،همه جا
رنگین کمان،مادیبا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.