1-
در گروی یک اه است عالم مان.!
به ظاهر پی
نیستی ام
به یقین خورشیدم
گر بسو خت
اه من
بسوزد
جهان من
راز نهانی ام ،
پی نیستی ام
سوختم و سوخت اه؛
سرخی شراره ام ،
بگرفت
دامان ماه
.
خوب ببنید:
من کیم
عاشق ویرانیم...
بداهه
لندن- انگلستان
2-
سهم مان از باران
تگرگ های سنگی ست!
که جهت گم کرده بودند
و بر...
فرق فرهاد
آیه
آیه عشق
انزال می کردند.
بداهه
پ.ن
بیائیم برای یک بار
هم شده خام بودن مان را
به اشتراک بگذاریم.!!
3-
من خرامان میروم در کوی تو
تا خود آویزم از آن گیسوی تو
دست تقدیرت بنازم ای فلک
چون شدم دلداده ی ابروی تو
29-11-2013 لندن - انگلستان
به قول لسان غیب:
دلا بسوز که سوز تو کارها بکند!
نیاز نیم شبی، دفع صد بلا بکند!
مانا باشید!