جمعه ۲ آذر
چَندک شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ ۱۸:۰۳ شماره ثبت ۲۰۵۳۰
بازدید : ۱۱۸۴ | نظرات : ۱۱۸
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
بَرج روی خرج گذاشتم
تا به خیالم صورتم سرخ بماند.
با این هتریک هزار میلیاردی
من از کم دَهک به چند تَرک رسیدم!
مخاطب گرامی،
لطفا مراقب خیال پردازی شعرم باش!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.