جمعه ۲ آذر
در کارگاه یاد تو شعری از اعظم خواجه اف - خجسته
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۸۹ ۱۱:۲۶ شماره ثبت ۱۹۹
بازدید : ۷۸۱ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر اعظم خواجه اف - خجسته
آخرین اشعار ناب اعظم خواجه اف - خجسته
|
در کارگاه یاد تو
در گوشه ی خَموش آهِ یاد تو
من رانده ام، فتاده ام،بی خود و بی توام، ببین
دیگر کجا شوم من شاه یاد تو
طردم ز راه تو
آداب بوسه این نبود
در ساغر لبانت انگبین نبود
لب را نهاده بر لبم، چشمت به سوی دیگری
آغوشت آن بِریشم مهین نبود
آری،آری چنین نبود
دیر آمدی وُ رفتی زود
رسم رفاقت و دل داری این نبود
در شهر خسته خسته ام کردی به وعده بازی ها
دیگر نه تو نه من، نه شادی وُ سرود
من ماندم و سیگار و دود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.