جمعه ۲ آذر
من اماده ام شعری از حامد خلجی
از دفتر کاغذ خیس نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۱۸ شماره ثبت ۱۹۸۵۴
بازدید : ۸۸۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب حامد خلجی
|
ﻣﻦ اﻣﺎده ام
ﺑﺮای ﺳﯿﺎه ﺷﺪن اﺳﻤﺎن
ﺗﮑﮫ ﺗﮑﮫ ﺷﺪن
در ﻣﯿﺎن ﺷﮑﺎف زﻣﯿﻦ
اﯾﻦ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺧﻮاھﺪ اﻣﺪ
ﺳﺮﻧﻮﺷﺘﯽ ﭘﺮ از رﻧﺞ
ﻟﺒﺎس ﺳﺎده ام را
ﭘﺎره ﺧﻮاھﻢ دﯾﺪ
ان وﻗﺘﯽ ﮐﮫ ﮐﻮه ﺧﻮاھﺪ رﯾﺨﺖ در ﻣﯿﺎﻧﻢ
ﺑﮫ ﺳﻤﺖ او ﻧﮕﺎه ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
دﺳﺘﺎﻧﻢ در ﻣﯿﺎن ﺧﺎک
ﻋﺒﺎدت ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺗﺎ ﺳﺮم را ﻣﯿﺎن ﺧﺪا ﺑﺒﯿﻨﻢ
ﺳﺮی ﮐﮫ دﯾﮕﺮ دﺳﺖ و ﭘﺎ ﻧﺪارد
ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺧﯿﺮه ﺑﮫ ﺧﻮن ﻣﯽ ﺷﻮد
ﺧﻮﻧﯽ ﮐﮫ ﺳﺎل ھﺎ رﯾﺨﺘﮫ
در دل ھﺎ
دل ھﺎی ﮐﮫ اﻣﺎده ﻧﺒﻮدﻧﺪ
ﺑﺮای اﻣﺪن
اﻣﺪﻧﯽ ﮐﮫ ﻣﺤﯿﺎ ﻧﺒﻮد
ﺧﻮرﺷﯿﺪ طﺎﻗﺖ ﻧﺪارد
ﺗﺎ ﭘﺮ ﺗﻮی ﺧﻮد را
در ﺧﺎک ﺑﯿﺸﺘﺮ ﮐﻨﺪ
رﯾﺸﮫ ھﺎی ﺳﺮد و ﺧﺸﮏ
در ﻻ ﺑﮫ ﻻی ﺧﺎک ﻣﯽ ﺳﻮزد
و درﺧﺘﺎن در ﺣﺴﺮت
ﺧﻮرﺷﯿﺪ ﻓﺮﯾﺎد ﻣﯽ زﻧﻨﺪ
ﻣﻦ اﻣﺎده ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.