دل در پی یک لحظه ی خوشبخت دوید
از خویش ، از احساس غزل دست کشید
تا قاف قمــــــر رفت ولی هیچ نیافت
بیچاره ز بایســت به ای کــاش رسید
92/07/07
چشمان تو اغوا گر قلبم شد و رفت
لبهای تو نجوا گر ماتم شد و رفت
باران اسیـــــدیِ نــگاهت به دلــم
سوزنده و اعطا گر صد غم شد و رفت
92/07/07