سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        خانواده ما...

        شعری از

        محمد رضا نظری(لادون پرند)

        از دفتر اشعار بی سبک من نوع شعر افراغ اندیشه

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۹۰۷۷
          بازدید : ۱۰۴۲   |    نظرات : ۴۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
        آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)


        خانواده ما همه هنرمندند.

        همه شاعرند...

        پدرم عاشق شعر کوتاه است .

        این آخرین سروده پدراست...آه

        مادر اما قصیده میگوید.بلند و مداوم

        خدا میداند چقدر واژه در شعر قنوتش میریزد

        خواهرم غزل...بیچاره غزل...

        عاشق شعر نو بود که بپوشد جای غزل کهنه اش

        اما از شعر کوتاه پدر خجالت میکشید.

        صدای چرخ خیاطی مادر است...تند تند چهار پاره های برادرم را ویرایش میکند.

        این وسط من بی هنرم.

        من از شعرهای کوتاه پدرم متنفرم.از قصیده های مادر هم...

        کاش غزل شعر نو میسرود.

        به لج شعرهای کوتاه پدربه رپ پناه میبرم

        این صدای اعتراض من است.گوش کن...

        اندازه یک بحر طویل حرف دارد:

        عزیزم تو گفتی کراوات بزنم

        من به خاطر تو کراوات زدم

        تو بگو...کراوات به من میاد...؟!
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0