جمعه ۲ آذر
با قرص های قرمز اعصاب خوابیدم شعری از سید مهدی نژادهاشمی
از دفتر زنبق های وحشی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ۲۳:۳۸ شماره ثبت ۱۹۰۷۶
بازدید : ۷۲۷ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سید مهدی نژادهاشمی
آخرین اشعار ناب سید مهدی نژادهاشمی
|
دیشب نبودی عاقبت بی تاب خوابیدم
با قرص های قرمز اعصاب خوابیدم
هرچند احساس مرا هرگز نمی فهمی
مثل پلنگی عاشق مهتاب خوابیدم
مانند نیلوفر که از خوابم گذر کردی
احساس کردم در دل مرداب خوابیدم
تو دختر خانی و من مثل رعیتها...
شب تا سحر با ترس از ارباب خوابیدم
از تنگ خود بیرون پریدم مانده و رانده
تا در نهایت گوشه ی سرداب خوابیدم
حالا دلت قرص است و حالم می شود بدتر
مانند گرگی گیج و منگ خواب خوابیدم ..
مهدی نژادهاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.