بیداری اسلامی در خاور میانه
بسم الله الرحمان الرحیم
سال هزارو سیصد و هشتاد و نه جهان
خاور میانه را همه دیدند ناگهان
تونس جرقه ای زد و بیدار گشت مصر
صنعا ببر گرفت وبه بحرین شد روان
اردن نموده صبر چه پیش آید او کند
مانند دوستان ورفیقان خود چنان
اندر قطیف مردم محروم آ ندیار یک
شورشی نموده نبودش کسی گمان
در حیرتم چگونه به وقتش خدا کند
بیدار مردمی که به خوابند سالیان
این نیست جزکه دست خدا فوق دستهاست
طاغوتیان به زیر کشاند زتختشان
چون وعده داده است که مستضعفان
شوند وارث به جای جمله مستکبرانشان
آنچه قلوب مردم دنیا جریه دار
بنموده قتل عده مردم زبیکسان
قذافی آنکسی که جنون دارد و مریض باشد نموده خون بسی بیکسان روان
در پیش چشم مردم دنیا دروغ گفت
طوری که گوئیا نشده هیچ آنمکان
سید همیشه بوده چنین کار این گروه
باشد دروغ اسلحه دیو سیرتان
نامرد میکشد همه باتانک وتوپ خود یک
مشت مردمی که هنوزند ناتوان
کس نیست تا که گویدش ای جانی زمان
مردم چرا کشی تو تمامی زترس جان
این وعده خداست که طاغوتیان شوند
نابود دست عده مردم به هر زمان
پایان به امید پیروزی همه
مستضعفان جهان بر مستکبران
قرن اینده قرن غلبه برمستکبران خواهد بود انشاء الله