جمعه ۲ آذر
سفره های خالی شعری از میلاد عبدی
از دفتر سفره های خالی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۹۷۰
بازدید : ۹۳۵ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب میلاد عبدی
|
تمام سال های من پر از فقر و نداری بود
همه ی روزها ذهنم به فکر سفره خالی بود
چقدر درد داره که هرشب خجالت خونه برگردی
توی اون سفره ی خالی بدنبال چه میگردی؟
نگاه بچه ها خیره به دست های توه بابا
بگرد شاید یه لقمه نان، پیدا شه برای ما
آخه بچه چه میفهمه غم تلخ نداری رو
نگاه سرد مادر رو یا اون جیب های خالی رو
تمام عمرغرورت رو پای اون سفره میریزی
لبات میخنده و اما خودت از اشک لبریزی
شکم هایی که سیر هستند نمی فهمند چی میگم
نمیدونند که شعرامو برای چی،به کی میگم!!...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.