دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر حمید حمیدی زاده(همزاد)
آخرین اشعار ناب حمید حمیدی زاده(همزاد)
|
تا سفره ی ما پر از امید نان است
یا قیمت نان برابر ایمان است
از عشق سخن دوباره می باید گفت
وقتی که لبان کودکی خندان است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.