جمعه ۲ آذر
منتظر در ساحل ِ چشمت بتول شعری از فاطمه خواجویی راد
از دفتر باغ نور نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ۲۳:۴۵ شماره ثبت ۱۷۳۹۱
بازدید : ۸۱۸ | نظرات : ۴۸
|
دفاتر شعر فاطمه خواجویی راد
آخرین اشعار ناب فاطمه خواجویی راد
|
اين غزل روشن كنارت! يا علي
قلب ِ زهرا بي قرارت يا علي
جرعه ي شهد ِ شهادت بر لبت
فزت ربّي !افتخارت يا علي
بعدازاين اين چاه تنهامي شود
چشم زهرا تا ...شكارت ياعلي
منتظر در ساحل ِ چشمت بتول
كي شود دريا مدارت يا علي
در حجاب فاطمه !پنهان تويي
چادرش باشد مزارت ياعلي
ذكر نامت معجزه دارد بسي
مي دهد كارم به كارت ياعلي
بردل ِ بشكسته ام با يك قدم
مي شود ؟گاهي گذارت يا علي
ممنون از نظرات وانتقادات شما
از دفتر 110 غزل مولا علي(ع)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.