جمعه ۲ آذر
کاش من دختری نوجوان بودم شعری از فرهاد طناز
از دفتر فرهاد نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ۰۸:۴۵ شماره ثبت ۱۷۳۵۷
بازدید : ۹۸۹ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب فرهاد طناز
|
کاش من دختری نوجوان بودم
عاشق شعرهای اخوان بودم
مفتخر به انثاری که میگفتم!!
محور بحث هر مکان بودم
با پوزیشن عکس پروفایلم
همان شخص پیگیر شاعران بودم
در این سایتهای شعر هر لحظه
از این یک به ان یک دوان بودم
گر کسی ب نثرم نظر میداد
در خیالم بهترینِ جهان بودم
گر کسی به شعرم خورده گرفت
وای...که ناامید و گریان بودم
اه چه میگویم مگر میشود؟؟
لحظه ای مثل آن خوش زبان بودم
من که یک عمر کارگری کردم
اشنای بیل و فرقان بودم
شهر کوچک خود را رها کرده
شاعر کوچه های تهران بودم
حال من هم مثل آن مقصود
دلبر شعر معاصران بودم
********************
دلگیر مشو....خواهر شاعرم
زیرا که اقای طنازیان بودم
سلام به همه دوستان شاعر خودم.
نمیدانید چقدر دوست داشتم زودتر ماموریتم تمام شود تا بتوانم دوباره از وجود شما استفاده کنم.
برای همه شما آرزوی موفقیت و بهروزی دارم و دست یاری و راهنمایی به سوی همه شما دراز میکنم
ممنون از تاملتون
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.