جمعه ۲ آذر
فکر حسودان شعری از علی اکبر سلطانی
از دفتر دلنوشته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ۰۳:۰۸ شماره ثبت ۱۷۳۱۲
بازدید : ۱۲۷۹ | نظرات : ۵۵
|
دفاتر شعر علی اکبر سلطانی
آخرین اشعار ناب علی اکبر سلطانی
|
باز هم درد وصی لب خندان شده است
زخم هردرد شبیه شب زندان شده است
زخمهایی که شود حاصل رسوایی شعر
خار چشمی ست که درپای مریدان شده است
شاعر تَر شده از" تهمت بد نامی چند"
لب گزیده و یا حرص به دندان شده است
آبرو بردن و پیراهن عثمان کردن
مکر زشتی ست که از فکر حسودان شده است
قلمی را که شود قاتل افکار پلید
مزد و اجری ست که همپای شهیدان شده است
سرخ باید شد اگر دعوی مستی داریم
جام تلخی ست که غم نامه مردان شده است
ای که در شعر سرودن ید بیضا داری
فاش کن با قلمت، فَقر به رِندان شده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.