دوشنبه ۵ آذر
چشمه ی سراب «سپاس از استاد دلجویی عزیز و استاد اورجی گرانقدر» شعری از امیر محمدی ارکانی (صادق)
از دفتر نبض احساس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۲۶ شماره ثبت ۱۶۹۸۹
بازدید : ۹۹۹ | نظرات : ۶۴
|
دفاتر شعر امیر محمدی ارکانی (صادق)
آخرین اشعار ناب امیر محمدی ارکانی (صادق)
|
هو الطیف
______
حضرت استاد دلجویی گرانقدر و حضرت استاد اورجی گرانسنگ بینهایت سپاسگذارم...
چه بگویم ...
ولله زبانم قاصر است در برابر محبت و بزرگ منشی این دو اسوه علم و ادب
امروز از خواب غفلت بیدارم کردید و تازه فهمیدم الفبای شعر وزن و عروض و قافیه است !
و من بی سواد بی سوادم !!
ولی به لطف حق و آموزه های دلسوزانه و موشکافانه شما حضرات بر این مهم فائق خواهم آمد . انشالله
_________
ای عشق عجب مست و خرابم کردی
با رفتــن جـان غـرق عــذابــم کـــردی
مــمنـــون کــه در اوج جـــوانی مـن را
بـا ایــن هـمـه خــاطــرهِ عـقابم کردی
ای عشق بسی ازتـو عَجَــب بود ،ولی
دردا ،کـــــه نـاپـخته خطابـــم کـــردی
مــن درنــگهــم نــقش جان مـی جویم
با ایـنــهـمه،بـیــگـانه حـسابم کردی ؟
دانـی که من مسـت نگاهش هستــم
پـیـداشدی وبـــاز جـــــوابــم کــردی؟
"صادق"که اسیرخال یارست،ای عشق
دل دادم و دیـــوانه خــطابـم کـردی !!؟
لب تـشنـه لبِ چشـمـــه ببُـردیَم،امـا
سیــراب زچـشـمــه یِ سرابم کـردی؟
_________________________________
اساتید گرانقدرم :
استاد دلجویی مهربان و استاد اورجی بزرگوار از همین راه دور بوسه بر دستان پر مهرتان میزنم .
سپاس از بیکران لطف و محبتتان
مهرتان ماندگار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.