دوشنبه ۵ آذر
باز هم دم از دَمی ، اختیار می زنم !!! شعری از وحید جوادی دافساری
از دفتر سکوت سپید نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۵۵ شماره ثبت ۱۶۹۷۹
بازدید : ۵۸۶ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر وحید جوادی دافساری
آخرین اشعار ناب وحید جوادی دافساری
|
بر مزار ِ بودنم ، زار ، زار می زنم
غنچه های غصّه را بر مزار می زنم
بر طناب ِ لوده گی ، پیچ پیچ می تنم
قلب بی سیاستم را به دار می زنم
تکه های عدل را بند بند می بُرم
هر چه بی عدالتی را حصار می زنم
برّه های خشم را بی بهانه می دَرَم
گرگ های وهم را رنگ ِ تار می زنم
یک نفس عبور را بی عبور می کِشم
یک صدا ترانه را اعتبار می زنم
لحظه ای سکوت را سخت ارج می نهم
در سکوت مُرده ام گریه جار می زنم
با تمام نیستی ، دل به سینه می دهم
با تمام هستی ام ، دل به کار می زنم
در قفس نشسته ام ، دست و پای بسته ام
باز هم دم از دَمی ، اختیار می زنم !!!
های ناجی غریق ! در نهایتی عمیق...
مرگ سر رسیده را ، انتظار می زنم
واژه واژه می روم تا مزار بودنم...
بر مزار بودنم ، زار ، زار می زنم
===========================
و . ج . دافساری تقدیم به حضرت اجل...
مرداد ماه نودودو
============================
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.