شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
|
بیا که در فراق ِ تو ، چو شعله غرق ِ آتشم
نفس گرفته در غمت ، شکسته بغض ِسرکشم
گمان مَبر که میروی ز خاطرات ِ سبز ِمن
همیشه در دل ِ منی همیشه گرم ِ خواهشم
دو دست ِ التماس ِ من گرفته دامن ِ دعا
و خوانده در هوای تو صداقت ِ نیایشم
بیا که زُهد ِ بی ریا نمانده در دیار ِ ما !
چه گویمت از ین گذر به دوش ِ دل چه میکشم
اگر رسد ز دلبری سرم به سقف ِ آسمان
گمان مبر که بعد ِ تو به عشق ِ دیگری خوشم
نوازشی بکن مرا به آن نگاه ِ آشنا
نگو که پرده می درد شراب ِ عشق بیغشم
غزل غزل سروده ای برای یک نگاه ِ من
به طاق ِ گنبد ِ (طلا) تو کرده ای مُنقّشم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.