شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
دنیا،
چون کوچه ی باریکی ست
که زنی هرروز
بازنبیلش
به سرعت
ازآن عبور می کند.
ومردی
دنپایی های لنگه به لنگه زنش را
سروته کوچه
برایم
پیامک می کند.
تونیستی،
کوچه ی باریکی
-که بن بست شد
ومردمن
دراتفاق تصویرم
گوشی اش را
قبض روح کرد؟!-
..............................
آرزونوشت:نقد بلامانع است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.