شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
آخرین اشعار ناب عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
|
راه اشتباه را نباید رفت
میترسم از هیاهوی رنگها
دنیا شبیه کوچه ای بن بست است ..
من مسافر تنهای زندگی ام
مانده ام سخت غریب
اینجا همه منتظرن
با هر صدایی برمیگردن ..
برایم ساده نیست بگویم
انسان ماندن
گران تمام میشود ..
اینجا هرکس
رویای خودش را دارد
باور کردنی نیست دنیا
کسی ماندنی نیست اینجا
همه چیز زود کهنه میشود
گاهی فراموش میکنم
هنوز از
جوانی ام مانده است ..
وقتی می بینم
آدمها هنوز خدا را دوست دارند
دنیا برایم شیرین میشود ..
پاک بشنو
دل شکسته ان را ببر
پیش خدا
در خانه اش همیشه باز است
انگار
صدایی آهسته میگوید
کنارت هستم آدم تنها ..
اعتراف میکند دنیا
دوستی پاکی دارد خدا..
عبدالله خسروی (پسرزاگرس)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.