يکشنبه ۲۷ آبان
عذاب قبرم کم میشه شعری از اسامه یعقوبی
از دفتر ترانه های خستگی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۵۹ شماره ثبت ۱۶۵۳۶
بازدید : ۲۲۳۸ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب اسامه یعقوبی
|
(( تقدیم به دوست و خواننده عزیز محسن چاوشی))
این گریه ها مال چیه؟ چرا دارین داد میزنین
این همه سال کجا بودین که دنبالم زار میزنین
پشت سرم ای جماعت ساز بزنید شادی کنید
دیگه رها شدم زغم خنده و خوشحالی کنید
عمری بودم همدم درد گریه و اشک و سوز وآه
الان شدم پرنده ای که پر گرفته سوی ماه
گریه نکن برای من چون دیگه ماتم ندارم
سوختم و ساختم هیچ چیزی برای باختن ندارم
وقتی دارین تابوتم ٌ ازکوچه ها گذر میدین
برید به کوی یار من به عشق من خبر بدین
میخوام ببینم اون دل سنگی چقدر تاب میاره
بعد من توی زندگی باز به چشاش خواب میاره
شاید تا امروز گل من تونستی یادم نکنی
چشم بپوشونی از منٌ حتی نگاهم نکنی
الان دارم تابوتمٌ ازکوچتون میگذرونم
این مرده بیمارتو بود نفهمیدی مهربونم
سرمیزاری روقبر من اشک میریزی آخر یه روز
اشکای من یادت بیاد گفتی جهنم ، خوب بسوز
اینجا دیگه تنهام نزار فقط با تو آروم میشم
بیا که چشم براهتم بدون تو داغون میشم
از من دیگه دوری نکن گاهی به ما سری بزن
عذاب قبرم کم میشه از عشق بیا حرفی بزن
((اسامه))
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.