جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
بامن تا کجا که نمی روی
با تو
تاکجاها که می روم
من
جای جای تورا جستجوکرده ام
تو اما
به ناکجای من قدم زده ای؟ .
دردوباره های دیگری
که برمی گردم. ،
یکی فاصله می شود و
تو
پرازدوست داشتن .
بعد ازتمام نبودنت
حرف هایم را
دردوباره های دیگری که
برمیگردی
می ریزم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.