جمعه ۲ آذر
خوشدلی شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۱۴ شماره ثبت ۱۶۴۷۲
بازدید : ۹۱۰ | نظرات : ۸۶
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
تو ای برنا مرنج از شعر، چون بی حاصلی دارد
که این اشعار ناقابل، نشان از هم دلی دارد
به این گیتی اگر خیره شوی با چشم ها ، شاید
نمایان باشدت روزی ، که صد بی حاصلی دارد
نه تنها مردمان را خام ، یا نا پخته می خواهد
جدا ازهمدگر تن ها ، به هر یک مشگلی دارد
ز پیران بر پری رویان ، نشاید گفته مانی دون
که برنا را در این گردون ، فراوان سو گلی دارد
کجا این دست بشکسته، تواند با دلی محزون
بیا زارد جوانی را ، که در سر مه گلی دارد
اگر روزی بسازم ساز ، با خرده صفا از دل
زنم سازی که با برنا ، محبت بلبلی دارد
ز چشمه آب جوشان بر نخواهد خاست ، در دوران
بگو فرمانده دفتر، که پیری خوشدلی دارد
عباسعلی استکی 91/9/25
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.