قافیه عشق
هیچکس مثل تو با چشم سیه ناز نکرد
عشق را راهی صیادی شهباز نکرد
در ره چشمه ی دلدار به دریای وصال
دم به دم سنگ نشد سفسطه آغاز نکرد
در فراسوی خیال دگران راه نجست
با دو بال دل و دین عاریه پرواز نکرد
بین موسیقی موزون نوازشگر دل
دهلی فربه و خالی ز میان ساز نکرد
هیچکس مثل تو در وادی گل های هلند
ترک این سعدیه و حافظ شیراز نکرد
بعد یک عمر تنعم ز سر سفره ی دوست
با دلی سنگ به جام نمکین تاز نکرد
هیچکس مثل تو در قافیه تواب نشد
عشق را بار دگر همره و همساز نکرد
سراینده :فهیم بخشی
بیرجند
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.