جمعه ۲۵ آبان
چشم هایم را ببند و دستهایم را بگیر شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۳۲ شماره ثبت ۱۶۴۰۵
بازدید : ۹۲۷ | نظرات : ۸۵
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
موج چشمانت گرفته دست دنیای غزل
ای که طوفانیست از چشم تو دریای غزل
مانده ام پای دل و دل هم بلاتکلیف که
پای چشم تو بسوزد یا دلش پای غزل
تا غزال چشم تو امروز کرده شاعرم
وای بر حال من و احوال فردای غزل
باید از چشم تو و طرحی از این آلاله ها
ریخت از بالا به پایین جای در جای غزل
عاشقم کردی و رویای دلم آئینه شد
تا بببینم خط چشمانت به رویای غزل
چشمها یم را ببند و دست هایم را بگیر
ای که چشمانت گرفته دست دنیای غزل
=======
به چشمهایش...
برگی از دلنوشته های روزانه ام...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.