يکشنبه ۲۷ آبان
فردائی روشن ! شعری از کریم لقمانی سروستانی
از دفتر s@rv نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۵۱ شماره ثبت ۱۶۳۳۲
بازدید : ۹۷۸ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی
آخرین اشعار ناب کریم لقمانی سروستانی
|
درازدحام پنجره نگاهم
آهسته آهسته
نظاره میکنم وسواسِ شکفتنی پوچ
میان آتش مهربانیهای ترک خورده ی دروغ !
که سربرون کرده ازسبوی رنگ باخته ی عشق
هوار میکشم !!
بادغدغه های پریشان حال
درحجم تاریک شب وذهنی تاول زده
که شکسته قلک بی رمق احساسم !
گاه میچرخانم دیده گان خسته
برقاب کودکی ام ، چسبیده به دیوار
زل زده بروسوسه های دریچه ی نگاهم !
ونمناکی عمودی گونه ها
با سرآستینی سیراب ازشبنم چشمها
دوباره باز میگردم به خود !
کوک میزنم پاره کهنه های دل
تا رفو شود روزنه های ناامیدی
شاید بیابم عاطفه ای دوباره
درپایان شبی با فردائی روشن !
s@rv
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.